Deşi acum un an, în 2010, Renault a anunţat că se retrage din
parteneriatul cu producătorul local Mahindra, împreună cu care
construia modelul Logan pentru piaţa indiană, iată că
Logan-ul continuă să fie fabricat în India. Dar sub
denumirea Mahindra Verito Sedan.
Practic, Mahindra a cumpărat licenţa de producere a maşinii, iar
Renault a rămas doar furnizor de grupuri motopropulsoare. Prin
urmare, noul „Logan indian” nu arată prea diferit de cel
vândut în alte părţi ale lumii. De fapt, Mahindra Verito
arată ca Logan-ul iniţial, înainte de
faceliftul din 2008.
Diferenţele sunt subtile: proiectoarele de ceaţă sunt
rectangulare, nu rotunde, pe portiere au apărut noi ornamente în
partea inferioară, există mici bare de amarare pe acoperiş, iar în
spate a fost montat un eleron generos pe capota portbagajului,
precum şi un ornament decorativ relativ dubios, pentru a
evidenţia sigla Mahindra. Interiorul se pare că a rămas
neschimbat.
Motoarele sunt cele cunoscute, de origine Renault: 1.4
MPI 75 CP, respectiv 1.5 dCi 65 CP, ambele având cutii de
viteze manuale cu 5 trepte. Mahindra Verito este oferită cu trei
niveluri de echipare, dar numai în cel de top este oferit ABS-ul.
Preţul maşinii va fi puţin mai mic decât al modelului Mahindra
Logan.